سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاش بدونی

تفاوت

آره ما با هم خیلی فرق داریم. ولی اصلا اینجوری نیست که من بخوام عقاید تو رو عوض کنم. شاید به قول تو باشون مشکل داشته باشم ولی هیچ وقت تصمیم نداشتم تو رو به راه راست هدایت کنم. اصلا راهی که تو انتخاب کردی به من ربطی نداره و من مسئول کارایی که تو می کنی نیستم. تو هم مسئول کارایی که من می کنم نیستی. من خیلی هنر کنم اینه که بتونم تمام نیرومو جمع کنم که به هدفم تو زندگیم برسم. این تنها خدمتیه که می تونم انجام بدم. من نه پیامبرم نه امامم و نه خدا بم وحی رسونده که بخوام کسی رو به راه راست هدایت کنم. اگرم می بینی گاه و بیگاه سر مسائل اعتقادیمون با هم بحث می کنیم به خاطر اینه که دوست دارم ببینم کی درست می گه حق با کیه اصلا حق کجاست. فقط دوست داشتم استدلالهای تو رو هم بدونم همین.
درباره دعواها هم باید بگم که بیشتر بحثامون به خاطر لج بازی های خودته. منم از قهر بدم میاد. اگه بخوایم همه چیز همیشه آروم باشه من دیگه نباید حرف بزنم که ازین به بعد هم چشم همین کار رو می کنم. ببخشید اگه اذیتت کردم.